Wednesday, November 2, 2011

Miss my adik :'(

Rindunya adik angkat aku -NIA- . Hmm tadi borak-2 dengan dia dalam phone and bagailah kan. Hari ni birthday kcik. Boyfie dia :)) K fine .Aku rindu dia ~_~' sebenarnyalahkan aku merajuk dengan dia ni -..- mana taknya aku punya birthday tak lama lagi and then dia tak pergi sebab kcik takde . Err --' masalah betulah. Last-2 tak jadi aku celebrate :3 And aku rindu tengok dia pakai gelang kita orang ://


Nia oh nia ~ Aku harap kau datang birthday aku :) Kcik tak kemanalah.. Dia ada je. Hilang di mata, di hati tetap ada kcik kan? Hm untunglah korang , dua-2 saling sayang menyayangi .... Harap korang kekal :-) 


FOLD THE THREADS IN HALF

Hm aku harap kau dengan aku still kawan and contact . Kalau aku dalam satu hari tak cakap dengan kau memang tak sah . Macam hilang anak pulak. Dia tu adik angkat aku je tapi aku anggap dia lebih dari tu .Nak cakap mcam adik sendiri pun boleh . Aku ingin sangat nak ada adik, tapi orang cakap bila ada adik macam sial je tak best and everything. Betul ke? Hm aku tahu tu semua. Tapi nak buat macam mana kan? Perangai bebudak biasalah, belum matang lagi .....Rindunya dengan N . Ishh apapun goodluck for exam esok. Ba baii nyte nyte blog .. Loves - Me :-)

No comments: