Monday, November 7, 2011

Second Time -.-

 Assalamualaikum guys, Pon ponnn.. Hehe -->


Again again again again and again aku kena marah -..-, sumpah doh hati aku rasa sakit sepanjang hari ni :/ , aku hormat kau sebab kau tua daripada aku. Kalau kau muda, dah lama aku sumpah-sumpah kau weyh . *sabarjee* Aku tahu aku busuk. Aku tahu yang aku tak mandi daripada tadii pagi tapi sekarang aku dah mandi. Watlek sudah, kau tak mandi aku tak kecoh pun. Aku tak mandi, kau nak kecoh-kecoh pulak adoii. Pastu bila mintak tolong sikit kat cousin kau, mulalah ckp 'cuba buat sendiri, jangan nak menyuruh orang sangat. Jangan malas.' EEEE ! Geramnya aku -.-' Gila protect doh dia dengan cousin dia. Ergh. Pastu aku dok syok depan laptop tadi ada je dia tu. Nak sound aku sebab tak mandi bagai. Salah ke weyh? Aku bukan budak kecik lagilah weyh. Abang aku tnya aku -->

A: Liza okay tak ni? Sedih je? 
L: (tak cakap apapun, angguk kepala je)
A: Oh...

Tapi dalam hati aku hm tak okay langsung :/ aku rindu nak raya sama-sama dengan parents aku. Hm hampehh.... Haaaaaaaaa lagi satu aku rindu SABRINA JEFRY



Kalau aku ada bilik, mesti aku macam dia ni. Aku rasa nak duduk dalam bilik 24 hours je takpayah keluar. Just buat hal aku sendiri dalam bilik, takdelah nak menyusahkan orang kan kan ? Huh. Rindu nak dengar nasihat nana and everything yg pernah dia bgtau lizaa :'( Rindu daa dengan dia . Rindu yg teramat sayangg, lol. Hehe K lah .




KBYE :**


No comments: