Friday, July 20, 2012

Ramadhan come again

HELLO STALKER ! :)

Assalamualaikum guys, fuhh dah berhabuk blog aku ni *lap lap blog*. Hari ni 21/7/2012 hari pertama aku dan family aku menyambut bulan ramadhan. Puasa nii :D

Ape pun, aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan, Selamat Berpuasa. Jangan ponteng ponteng kay? 

Aku harap tahun ni aku full, kecuali .... datang kan'? Tapi aku nak full, amin.

Ya allah, kau ampunkanlah segala dosa-dosa ku, Engkaulah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang... Tadi sahur, alarm bunyi and then aku pergi tutup, sambung balik tidur-.- Ya allah. Haha, last last kakak ipar aku yang kejutkan :'] #makceyhh <3.. Dengan mata tertutup nya, aku turun tangga. Nasib baik tak jatuh :3, sahur sahur lalalal~ sampailah solat subuh aku selesai, terus hadap laptop and edit bloggy sayaa xD

So hari ni first day puasa mesti semua excited. Nanti ramadhan dah habis, rindu pulak :( 
Raya? Hm, 1th of Ogos, ada trial PMR. Maakk! Takutt *nangis*

Takpe, yang penting aku study hard, tak payah kesah apa orang nak cakap. Nerd ke, pelajar contoh ke, budak terbaik ke, apa ke. Semuanya orang atas tau :) Apa yang penting aku mesti study hard . Ni untuk masa depan aku jugak.. Belum lagi SPM :o 


No comments: