Saturday, November 5, 2011

Untitled Version !

 BOO ! Hii dear blog (: kinda miss you. Hehe, Esok raya haji. Happynya titeww ;) nak raya kat Shah Alam tapi esok kena pergi KL rumah my auntie raya dekat sana coz my nanny ada :/ alooo ni tak suka ni, sad story~ Kalau pergi Shah Alam, ada kawan. Lol, walaupun saya ni tak berapa kenal area sana tapi kesah pulak saya :)) Nanti boleh jmpa kawan yang selalu aku tgok dkat dalam fesbuk and twitter, haha. Rindu kak AAERIN :'( , apalah dia tengah buat rite now? Mesti tolong mama masak, huaaaa~ bestnya. Aku kat rumah takde buat apa pun. SATU HAPRAK PUN TADA~ HM :/ . Esok dah tiba masanya lembu pergi buat selama-lamanya. Kesiannya :/ APTB. Tapi harus sembelih. Eee bestnya, semua orang balik kampung :( tapi aku tak. Kampung aku jauh sangat, hmm takpe takpe. Cuti sekolah aku balik tapi tu pun kejap. Aku nak hang out dengan anak buah aku everyday and aku takkan ignore them. JUST WITH THEM <3 

K BYE :** 

No comments: