Thursday, November 3, 2011

Morning ! Yawn*

Assalamualaikum ! :-)


Hello guys and morning ! :-) Just woke up at 9 a.m tadi :-D Okay aku buka je mata aku tengok takde orang kat rumah aku -..-' aku sorang ke? Err memey tak ahh. Kejap lagi kawan aku lepak rumah aku nanti ada teman jugak, nyehehehe. Naik fixie :-) sakai lah kejap. Maklumlah aku mana ada fixie :3 , aku balik balik tengok luar hahaha. Kereta takde :/ haihhh takut ni , dayang dayang pepagi ni pun kau nak takut? Err apa daa :))


Err nanti bila aku naik fixie, mesti sakai :p . Takpe tkpe kita tengok dulu.... Dia tak angkat phone, Ishh ! Aku bosan ni tak pasal pasal aku merapu karang x_e. Malasnya aku nak mandi O.o berat sangat tulang aku ni, hihihihihi... Aku sekarang dekat ruang tamu duduk depan laptop. Hahaha, nak duduk online sampai kawan aku datang . Hahahaahaha~ nanti lebam mata aku n_n pfftt -..-  K ah aku nak offline jap blog ni :-) asyik asyik edit je , hehehehe.... Byebye ..xx

No comments: