Friday, November 4, 2011

Everyday crying :'(

 Mood aku happy dah berterbangan pergi jauh jauh... Hm aku makan tadi pun tak tenang, terfikir pasal sekolah. And aku tahu aku ni tak pandai bab bab gaduh ni. Lol, aku ngaku. Mana taknya, nanti aku sendiri yang phobia. Parents aku sekarang ni takde dengan aku and kat rumah pun selalu sunyi :/ sebab tulah aku online memanjang, takde kerja nak dibuat. Kalau ada pun aku malas nak buat, aku buat kerja mesti ada and ikut mood aku :3 aku tahu aku annoying and aku ngaku :-) Pening kepala aku sekarang ni rasa nak hantar diri aku kat Hospital Orang Gila tapi aku takut sebab aku tak gila tak pasal-pasal mati aku dalam hospital tu e_e. And sekarang ni aku tengah fikirkan pasal birthday aku and tu je! Malas nak serabutkan kepala aku nanti tak pasal pasal datang mood aku macam orang gila, mati semua orang kena aku -..-'

  Aku paling benci kalau orang tu suka sangat kenakan aku and buat cerita pasal aku yang aku tak pernah cakap -..-' Sumpah doh aku rasa nak bunuh je orang tu tapi aku sabar aku masih ada perasaan,hati and sifat kasih sayang :-) aww dayang aww! Tempat yang selalu aku luahkan perasaan aku kat BLOG aku je, kalau nak cerita kat orang tak mungkin diaorang pegang janji aku kan :'( nanti diaorang boleh ugut aku bagai. Rindunya dengan mummy and daddy aku :'( air mata asyik menitis memanjang. Hm nak buat macam mana. Daddy kerja cari rezeki and mummy pergi switzerland tolong my eldest sister. Jaga my sister dalam pantang, maklumlah orang baru lepas bersalin. Kenalah jaga pantang tapi apa pun, aku mesti kuat hadapi semua ni :') 

Okay Byebye nak mandi :-) 
#MUAHPIPIKANANMUAHPIPIKIRI :**


No comments: