Friday, November 4, 2011

Just waiting e_e


Hm sekarang dah masuk 4-11-2011. And i'm still waiting for it. Hihihii~ Korang mesti nak tahu kan apa dia? Lol, nanti korang akan tahu sendiri n_n. Aku sekarang baru dapat wireless, tadi tak dapat. Nephew aku pergi main tekan je keypad lappie aku habis wireless punya button jadi warna merah -..-. Aku pun buat lek, and then aku pakai wireless orang kot :p kesah pulak orang tu kan. Nyahahaha... Hm aku tengah menanti saat waktu terindah itu aww ;) Tak lama lagi just waiting here :D Please be good. Amin<3 . Aku harap aku boleh keluar sebab nak lepak and tengok wayang bagai. Pshh, cakap cuti kan kan? Nyahaha, amin . Harap harap -_-' 


And one more thing, aku harap aku dapat camera ni time tu nanti amin :-) Aku dah obsessed dengan camera ni :'( jealous K tengok orang guna. Tapi factnya aku tak reti tapi boleh belajar rite.. Okay apa pun just waiting waiting waiting and waiting until the time of it :') 

OKAY, BYE :**

No comments: